>Nolan: Inception’ın Sonunu Sormayı Bırakın!

Posted: December 22, 2010 in Uncategorized

>Nolan: Inception’ın Sonunu Sormayı Bırakın!

Christopher Nolan, son bir yılda belki de binlerce kez karşılaştığı soruyu toptan yanıtladı: “Ben de bilmiyorum”

Ailesi de dahil hayatındaki herkesin, karşılaştığı her insanın Inception’ın sonu ile ilgili kendisine soru sorduğunu belirten Nolan “Ben de bilmiyorum yanıtıyla da tatmin olmuyorlar ve spekülasyonlar ortaya atarak tartışmaya başlıyorlar. Durumun ne kadar sıkıcı olduğunu tahmin edebilirsiniz” sözleriyle içinde bulunduğu durumu anlattı.

Nolan “Filmin sonunun açık olması, zaten filmin en önemli özelliklerinden biri… Bunu bilinçli olarak yaptık ve “Sonunda ne olacak?” diye düşünmedik. Bu yüzden kimseye verebilecek bir yanıtım yok. Aslında sorulardan sıkıldığım anlarda bir son uydurup söylemeyi düşünüyorum ama bu da filmin yara almasına neden olacak” cümleleriyle sorununu paylaştı.

Nolan Entertainment Weekly’ye yaptığı açıklamalarda “The Dark Knight Rises”ın kendisinin çekeceği son Batman filmi olduğunu bir kez daha hatırlattı.


İleti

Leave a Reply

